Aromatherapy Associates wdraża na całym świecie program doświadczeń dobrego samopoczucia w pokojach hotelowych. Ma on pomóc hotelom spa generować przychody, kiedy nie można świadczyć pełnej gamy zabiegów.
Program funkcjonuje pod nazwą "In-Room Wellbeing Experience” i jest przeznaczony dla gości przebywających w hotelach spa, które współpracują z marką Aromatherapy Associates. Są to cztery propozycje zabiegów, które gość może wykonać samemu w pokoju hotelowym bez konieczności udziału terapeuty.
Spa dostępne dla każdego
Zabiegi zostały opracowane tak, aby zapewnić gościom hotelowym, którzy nie mogą lub nie chcą odwiedzić spa, doświadczenie przywracające dobre samopoczucie. Marka przygotowała dla nich specjalne filmy instruktażowe wideo dostępne w ramach telewizji hotelowej, które w przystępny i prosty sposób wyjaśniają, w jaki sposób gość może stworzyć swój własny rytuał spa. „Wiemy, że nasze obiekty spa wykonały wspaniałą pracę, aby zapewnić swoim gościom poczucie bezpieczeństwa w obecnej sytuacji - mówi Christina Salcedas, globalna dyrektor ds. edukacji i wellbeing - Jednak rozumiemy również, że mogą pojawiać się osoby, które nadal obawiają się wizyty w spa. Tak więc ten program doświadczeń w pokojach jest naturalnym rozwojem naszej oferty zabiegowej”.
Z jakich zabiegów może skorzystać gość?
Opracowana kolekcja zabiegów koncentruje się na kluczowych problemach, z jakimi borykają się dziś klienci. Są to cztery propozycje doświadczeń:Chwila spokojnego i głębokiego snu, Chwila spokoju i odstresowania, Chwila doładowania i ożywienia oraz Chwila na uziemienie i regenerację. Zestawy, dzięki którym możliwe jest wykonanie zabiegu, zawierają do pięciu kosmetyków, mają na celu pomóc gościom całkowicie zresetować umysł, ciało i ducha. Produkty są dostarczane do pokoju w pudełku upominkowym i można je zatrzymać. Dzięki temu goście mogą kontynuować swoją podróż do dobrego samopoczucia po powrocie do domu.
Aby skorzystać z programu, goście muszą skontaktować się z zespołem spa, który zaplanuje termin dostawy i przedstawi szczegółowe wytyczne dotyczące korzystania z produktów. Terapeuci zademonstrują również proste techniki poprawiające samopoczucie, takie jak ćwiczenia oddechowe i skanowanie ciała, które są one również dostępne w wersji wideo lub w formie drukowanej.
To klienci wybierają, ile dotyku będą potrzebować
„Ten program przenosi spa na wyższy poziom. Wprowadza naszą wiedzę aromaterapeutyczną i zabiegi w erę cyfrową, podnosząc ich wartości i zalety w oczach klientów, a także pozytywnie wpływając na przychody spa” - podsumowała wprowadzenie tego unikalnego rozwiązania Anna Teal, prezes Aromatherapy Associates. Program jest już dostępny w Mandarin Oriental London, Galgorm, Calcot Spa oraz Coworth Park. Chcesz wprowadzić program do swojego hotelu spa? Skontaktuj się z nami Wystarczy kliknąć niebieską słuchawkę z prawej strony ekranu.
ForSpa Group, wyłączny dystrybutor i przedstawiciel Aromatherapy Associates w Polsce